Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
1.Vrácení zboží.
- Předměty zakoupené v našem internetovém obchodu, můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne jeho převzetí.
- Zboží musíte vrátit v nezměněném stavu. Výjimkou je změna způsobená při běžné manipulaci se zbožím.
- Výrobky, které byly připravené a vyrobené podle specifického přání kupujícího, nepodléhají výměně nebo vrácení.
- Neumožňujeme možnost výměny zboží - správným způsobem je vrácení objednávky a vytvoření nové objednávky na správné produkty.
Pří vrácení zboží prosím dodržujte následující postup:
1. Vyplňte formulář doručený spolu se zásilkou nebo jej stáhněte níže:
2. Zboží v nezměněném stavu odešlete na níže uvedenou adresu sídla internetového obchodu. Do balíku prosím přiložte fakturu a vyplněný formulář pro vrácení zboží. Zboží musíte odeslat na své vlastní náklady. Zboží takémůžete doručit osobně. Zboží nezasílejte zpět na dobírku, nebylo by převzato.
Zenwire.cz (CzechLogistic skladiště)
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava - Kunčice
Česká republika
3. Maximálně do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu, vám budou peníze za zboží vráceny na váš účet.
2. Reklamace
- Pokud během používání zboží v záruční době dojde k poškození nebo poruše, poškozené zboží podléhá reklamaci.
- Na všechny námi prodávané výrobky poskytujeme záruku a máte plné právo poškozené zboží vyměnit, anebo můžete od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborného používání produktů, chybnou manipulací a znečištění.
- Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Při reklamaci zboží prosím dodržujte následující postup:
1. Správně vyplňte reklamační formulář obdržený spolu se zásilkou nebo jej stáhněte níže:
2. Zboží spolu s účtenkou a formulářem odešlete na níže uvedenou adresu sídla internetového obchodu. Není možné zaslat zboží na dobírku.
Zenwire.cz (CzechLogistic skladiště)
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava - Kunčice
Česká republika
3. Maximálně do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu, obdržíte odpověď. Obvykle odpovídáme do 2 - 5 pracovních dnů.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.